NEWS cherish

SINGAPORE!


gah.. i havent posted a journal in ages =.=
WAA THAT WAS A LONG ASS FOOKING TRIP!
5 hours of headaches and BOREDOM!

singapore!
am at singapore at the moment
at free internet place

first thing i did was went toilet
THE TOILET WAS STUCK TO THE GROUND!
AN UNDERGROUND TOILET! O.o

i didnt noe how to us it xD
luckily i found a toilet which i am use to
ROFL
there was only ONE of it

the TAPS!
OMGAH!
i nearly killed the taps!
it had no tap thing to turn the water ON
i hit it so hard sooo many times =/
then i found out that it was an automatic tap
just needed to put hands underneath!
AMAZING!
ahaha!

now we have to wait 4 hours till our next plain leaves to saigon =.=
so LONG

anyhoo bye bye
ja ne

NEWS cherish

(no subject)

kyou wa..
is cold..
i cant find my jumper though ><

D=
i really want my phone back!
y hasnt it returned?!

im at home ATM..
thoa is cooking lunch
it smells like oils and stuff..
now im gonna go school smelling like oil
  • Current Mood
    jealous jealous
NEWS cherish

(no subject)

kyou wa..
today was the first day of the term

I HAD THE BEST START OF THE TERM AYES?!
I LOST MY PHONE! =.="

we were in canteen for lunch
i had it out cuz i needed it
then bell rang
only left the table for a min or so
and it was gone xD
we walked out teh door and i realised that i didnt have my phone =.="
i ran back to get and it was GONE
jenny T called a couple of times but it was switched off =.=

we went to office to ask if any one return..
obvious no one would..
well teh office lady told me to call up voda and lock teh sim and phone
so no one can call or recieve calls

hopefully wen they realise it is useless they will return to office

RETURN!

i hope they get karma for this ><"

havent told parents yet..
I AHVE FEELING BAD CONSIQUENCES LIES AHEAD..
  • Current Mood
    frustrated frustrated
NEWS cherish

(no subject)

konnichiwa!
internet is back to normal today
normal speed
^_ ^ v

im going out today!
to the city with jenny V
sfter city i will have to go tutor =.="
so lazy to go xD

im gonna start downloading cinderella ni naratai tonight
or maybe i can download a part now??
yeahs... i shall do that

i have a stomach ache
its been a couple of days now ><

bye bye
NEWS cherish

(no subject)

heyy
i haven't written in my journal for quite some time ne?
today i have the urge to update it x]
i once again have my vaccines for cervial cancer today
i cried the last time.. but this time im deffinately sure not to cry
ill be strong
c[=


yesterday.. i watched PRODAI ep 4 haha, kawaii ne?
well anyways
thuys says that teh plot is sad..
it only started getting sad in ep 4
not gonna spoil anything fr thuy ^^;;
see im nice
lol
PI is so.. so.. dkshgkjhersyh
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
thats his favourtie saying ne?
cant wait to waqtch ep 5
ill satrt dling it wen i get home from scool today
treat myself with PROADI to get rid of teh needle pain

thats all ^0^
NEWS cherish

(no subject)

hey!
today is thursday and im at school in the library
i wanted ti write in my lj yesterday but i had to study for the coming exams
yesterday was i think the most miserable and depressing day i think..
i heard a friend of mine whome i thought was close to me say that she wished i have a sore throat for what i have done
what have i done anywayz?

also maths...
maths was boring.. didnt learn anything
luckily we can have notes at teh exams
^^;;
my friend next to me basically ignored me cuz i think she is getting annoyed cuz i keep asking her questions to do with maths..
im in yr 10 but have the brain of a yr 9?
in other words im not as advanced as my fellow class mates
i hate maths i hate maths!
  • Current Mood
    disappointed disappointed